V Viteški dvorani v Križankah je v sklopu Festivala Ljubljana potekel mednarodni muzikološki simpozij na temo nove glasbe v "novi" Evropi med obema svetovnima vojnama. Na začetku sta goste pozdravila direktor in umetniški vodja Festivala Ljubljana Darko Brlek in vodja muzikološkega simpozija Jernej Weiss. Sledila so predavanja John Tyrrell (Cardiff): Janáčkov »maestoso«: razmislek o operi Iz mrtvega doma (1928), Helmut Loos (Leipzig): Sveta zmernost. Skladatelj v moderni. Bolj kontinuiteta kot prekinitev, Peter Andraschke (Giessen): Raznolikost moderne. Glasbeni dnevi v Donaueschingenu in Baden-Badnu v 20. letih 20. stoletja, Hartmut Krones (Dunaj): Govor in govorjeno petje kot izrazna oblika družbenokritičnih vsebin v glasbi med obema vojnama, Pauline Fairclough (Bristol): Leningrad v osrednjih evropskih tokovih, 1922–1941, Darja Koter (Ljubljana): Idejna in umetniška identiteta mladinskih zborov med obema vojnama, Danijela Špirić-Beard (Cardiff): Zvočni zenitizem: modernost, balkanizem in Josip Slavenski, Zdravko Drenjančević (Osijek): Novi pristopi uporabe slavonskega melosa hrvaških skladateljev v obdobju med obema vojnama.